Konu
Arda: Kadıköy'e giderim...
01-08-2008, 13:11:07
#9
leet
Üyeliği durduruldu
Cevremde Arda'yi isteyen bir FB taraftari gormedim hic. O macta acilan pankart tamamen GS taraftarina gonderme yapmak amacliydi, yoksa FB Arda'yi gercekten istediginden degil (: