basın kendi çalıp kendi oynuyor. Hiç bir şekilde fener arda istiyor diye bir yazı gordunuz mu yada resmi sitede duyuru. Önce fener ardayı istiyor yazdılar şimdi de arda yı yuceltip ben galatasaraylıyım diyor.

He ayrıca emre de diyordu aynı lafları ama profesyonel futbol bu neler gördü figolar henry ler hepsi bi şekilde en buyuk rakiplerine gitti.