gözlerimde sorun var herhalde ben fanatik diye okudum

herneyse resmi olmayan haberlere inanmamak lazım en genel haliyle.Tüm medyanın yayınladığı ama asılsız çıkan onlarca haber var.
Yok hocam zaten adam "Kadıköye giderim ama deplasmana" diyor yani kimse böle birşey için yalan haber yapmaz