Cevremde Arda'yi isteyen bir FB taraftari gormedim hic. O macta acilan pankart tamamen GS taraftarina gonderme yapmak amacliydi, yoksa FB Arda'yi gercekten istediginden degil (:
Kimin aklına gelirdi cimbom uefa kupasını kazandığında emre 20li yaşlardayken fenere gideceği .. Tanju alındığındada eminim fenerli büyükler böyle demiştir