Real'i de solladık!
25
●1.437
- 01-08-2008, 15:36:20Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.SrcnCkr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cevap aşağıda;
bu yazıyı ben yazmadım, kendinle çelişiyorsun. Ben gelirleri düşünyorum bu işin eğitimini aldım, bunların üzerine 10 larca proje yaptım ama real madrid'i geçtik diyen Eskişehirspor değil malesef, Real'i geçtik sırada Barca var deniyor.SrcnCkr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 01-08-2008, 15:52:54SrcnCkr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
muhahah 3. ligde 20000 kişi ile oynayan, Eskişehirde Eskişehirspora neredeyse tapıldığından haberi olmayan bir yazı
burada asgari ücretli evde çocuğuna para vermeyip 15 liraya 2. lig maçı izlemeye geliyo. bu sene bilet fiyatları açık 30 kapalı 60 lira 480 lira açığa kombine fiyatı, 5 liradan kart verseler 400 000 rahat satış olur
- 02-08-2008, 15:01:37Üyeliği durduruldu2.ligde 20 bin kişiye oynuyorduda bu takım neden Kemal Unakıtan El Atmadan 1.Lige Ckamıyordu ? Yada Bİlet Fiyatları Büyük Takımların Bilet Fiyatlarına Yakınken Neden O Gelirle Yıldız Futbolcu Alınmadı Hiç ? Ya Yönetim İşini Bilmiyor Yada Sen Rakamları Bayagı abartıyorsun hemde bayagı bir...ekosu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-08-2008, 15:38:20Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Fenerbahçe'mizle ilgili konular açmayın şuraya ya. Fenerbahçe tektir ve diğerleri vardır.. Her açılan konumuzda onca muhalefet onca gereksiz yorum.. Güneş balçıkla sıvanmaz.. Unutmayın Fenerbahçe ve Diğerleri...
(Yukardaki satırları yazmak istemezdim ama adamı çileden çıkartıyor bazı yorumlar.. Gına geldi artık... ) - 03-08-2008, 05:45:39kardeş hiç uğraşmana değmez, bu memlekette ağzı olan, içinde 1 tane dişi olan konuşuyor. doğru yada yanlış, yerinde yada gereksiz. biz kimin taraftarının nasıl olduğunu biliyoruz. kimsenin açıklama yapmasına gerek yok.dennishan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bugün GS dediğiniz takım açlık içinde, BJK taraftarının parasını tazminatlara ödeyen takım. Bizim klübe harcadığımız paralar ise avrupayı sarsacak türden geri dönüyor bizlere. Guiza'ya ödenen bedeli TR'de ödeyecek takım başka var mı? Yok arsaları varmış, satın bakalım satabiliyorsanız
alıcı varsa oda sadece Aziz Yıldırım'dır
- 13-08-2008, 11:35:30unakıtanın attığı elle çıkmış olsaydık sergenle çıkardık ve doğrudan çıkardık. hakem hatalarından en çok çeken takım biziz (sporx de bi yazarda yazmıştı adı fatihti sanırım), süper lige sergensiz oynadığımız play off maçları ile çıktık. sergen unakıtanın adamıydı o getirdiydi durmadı da zaten. uzaktan atıp tutması kolay. eğer bi tarafın yerde eskişehire gelirsen 9. hafta da görürsün biletleri bilet fiyatlarını. bizim takımımız asgari ücretlinin öğrencinin memurun takımı. işadamlarının mafyanın takımı değil. rakamlarla ilgili bir yanılgın varsa aç biraz google a araştırma yapdennishan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
orda görürsün rakamları
- 13-08-2008, 11:42:47sen üye başı 1 ytl toplayabilirmisin acabaMarsOyun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
burada asgari ücretli evde çocuğuna para vermeyip 15 liraya 2. lig maçı izlemeye geliyo. bu sene bilet fiyatları açık 30 kapalı 60 lira 480 lira açığa kombine fiyatı, 5 liradan kart verseler 400 000 rahat satış olur
alıcı varsa oda sadece Aziz Yıldırım'dır