2.ligde 20 bin kişiye oynuyorduda bu takım neden Kemal Unakıtan El Atmadan 1.Lige Ckamıyordu ? Yada Bİlet Fiyatları Büyük Takımların Bilet Fiyatlarına Yakınken Neden O Gelirle Yıldız Futbolcu Alınmadı Hiç ? Ya Yönetim İşini Bilmiyor Yada Sen Rakamları Bayagı abartıyorsun hemde bayagı bir...
unakıtanın attığı elle çıkmış olsaydık sergenle çıkardık ve doğrudan çıkardık. hakem hatalarından en çok çeken takım biziz (sporx de bi yazarda yazmıştı adı fatihti sanırım), süper lige sergensiz oynadığımız play off maçları ile çıktık. sergen unakıtanın adamıydı o getirdiydi durmadı da zaten. uzaktan atıp tutması kolay. eğer bi tarafın yerde eskişehire gelirsen 9. hafta da görürsün biletleri bilet fiyatlarını. bizim takımımız asgari ücretlinin öğrencinin memurun takımı. işadamlarının mafyanın takımı değil. rakamlarla ilgili bir yanılgın varsa aç biraz google a araştırma yap

orda görürsün rakamları