muhahah 3. ligde 20000 kişi ile oynayan, Eskişehirde Eskişehirspora neredeyse tapıldığından haberi olmayan bir yazı

burada asgari ücretli evde çocuğuna para vermeyip 15 liraya 2. lig maçı izlemeye geliyo. bu sene bilet fiyatları açık 30 kapalı 60 lira 480 lira açığa kombine fiyatı, 5 liradan kart verseler 400 000 rahat satış olur
2.ligde 20 bin kişiye oynuyorduda bu takım neden Kemal Unakıtan El Atmadan 1.Lige Ckamıyordu ? Yada Bİlet Fiyatları Büyük Takımların Bilet Fiyatlarına Yakınken Neden O Gelirle Yıldız Futbolcu Alınmadı Hiç ? Ya Yönetim İşini Bilmiyor Yada Sen Rakamları Bayagı abartıyorsun hemde bayagı bir...