2.ligde 20 bin kişiye oynuyorduda bu takım neden Kemal Unakıtan El Atmadan 1.Lige Ckamıyordu ? Yada Bİlet Fiyatları Büyük Takımların Bilet Fiyatlarına Yakınken Neden O Gelirle Yıldız Futbolcu Alınmadı Hiç ? Ya Yönetim İşini Bilmiyor Yada Sen Rakamları Bayagı abartıyorsun hemde bayagı bir...
kardeş hiç uğraşmana değmez, bu memlekette ağzı olan, içinde 1 tane dişi olan konuşuyor. doğru yada yanlış, yerinde yada gereksiz. biz kimin taraftarının nasıl olduğunu biliyoruz. kimsenin açıklama yapmasına gerek yok.
bugün GS dediğiniz takım açlık içinde, BJK taraftarının parasını tazminatlara ödeyen takım. Bizim klübe harcadığımız paralar ise avrupayı sarsacak türden geri dönüyor bizlere. Guiza'ya ödenen bedeli TR'de ödeyecek takım başka var mı? Yok arsaları varmış, satın bakalım satabiliyorsanız

alıcı varsa oda sadece Aziz Yıldırım'dır