Fenerbahçe'mizle ilgili konular açmayın şuraya ya. Fenerbahçe tektir ve diğerleri vardır.. Her açılan konumuzda onca muhalefet onca gereksiz yorum.. Güneş balçıkla sıvanmaz.. Unutmayın Fenerbahçe ve Diğerleri...

(Yukardaki satırları yazmak istemezdim ama adamı çileden çıkartıyor bazı yorumlar.. Gına geldi artık... )