• 01-08-2008, 12:14:22
    #10
    -273º adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne kadar ilginç bir tablo macgunu'nun tablosu. Halk işsizim diyor, açım diyor ama ilginçtir 7 milyon doları para babasına da yolluyor. Gerçekten çok ilginç.
    Zaten biz para babası olduğu için para veriyoruz adamın ihtiyacı yok verilen parayı klübümüze ve bize sunuyor tesis,transfer anlamında.

    Zamanında Napoli taraftarları kendi aralarında para toplayıp başkana verip MARADONA'yı aldırtmışlar.Bizde Guiza'yı aldırttık.Klüp sevgisi parayla ölçülemez.

    Şuan Aziz Yıldırım'ın yeni projesi var 5Bin YTL 100.000 kişiden alınıcak(sayı konusunda tam emin değilim aklımda kalan) karşılığı kombine Fenerium ürünleri ve çeşitli sertifikalar ayrıcalıklarla verilecek.Sonrasında takım bütçemiz Barcelona Manchester United gibi dünya büyükleriyle aynı düzeye gelicek bu takımların büyük olmasının tek nedeni belli ----> $
  • 01-08-2008, 12:16:12
    #11
    EuK
    Üyeliği durduruldu
    Real mi o ne ya öyle amatör takım mı
  • 01-08-2008, 12:18:58
    #12
    EuK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Real mi o ne ya öyle amatör takım mı
    Real Madrid - Vikipedi
  • 01-08-2008, 12:23:36
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Türkiye'de böle bi sistem yok bence

    Realide solladık ne dir bu ya .

    onlar futbol değilki yaptıkları.Ticaret! adam o kadar paraya ünlü oyuncuları getiriyor.Oyuncunun parası formadan çıkıyor.
    TR'de sahte formalar mevcut orj. formalarda zaten 50'den aşağı deil en son 3 sne önce aldım öyleydi xD
  • 01-08-2008, 12:25:42
    #14
    Misafir
    Zuhaha Benim siteyle yarısıyorlar üye bakımından

    REAL MADRİD FANS
  • 01-08-2008, 12:58:10
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    SrcnCkr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gülerim. sırf yazmış olmak için yorum yapmasak? Eskişehirlisindir belki ondan yazmışsındır ama sana şöyle sorsam hakkarispor 5ytlden kart çıkartsa alırmısın? Açıkça bursaspor'un hiçbir ürününü almıyorum. çünkü yönetim kullanmıyor geliri. 1ytl'den orjinal forma bile satsalar kesinlikle almam, birşeyler değişmedikçe. Ama geliri iyi yere kullanıp stad, transfer ,tesis gibi olanaklara kullansalar 100ytl bile fiyat biçseler alırım.
    Bu kartları alan adamlar fiyatı için almamıştır. (alan varsada satılan rakama kıyaslanırsa çok küçük bir dilimdir) eminim yanlarında birer sıfır daha olsa ve ytl değilde $, € bile olsa yine real'in satışını geçerdik.
    amaç gelir değil zaten, gelirden, fiyattan söz edilmiyor. nerelere çekiyorsunuz konuyu. GS-FB forma satışlarını fiyata göre kıyaslanıyor mu? hayır. adet önemli 60ytl forma, 150ytl olsa alacak adam yine alır.
    Sen gülmeye devam et
    Biraz araştırmacı olsan sırf yazmak için sen yazmazdın. Son 2-3 sezondaki bilet fiyatlarını görsen ve stad'ın doluluk kısmını öğrensen bunu yazmazdın. Örnek vereyim geçen sezon Bank Asya Ligindeyeken açık 15-20 ytl arası değişti, Kapalı 30-40 arası değişti. Bu fiyatlar 3 büyüklere yakın bir bilet fiyatı, Bu sezon acık 30-35, kapalı 65-70 olacak (Derbi maçlar hariç)

    Gelelim bişey alıyormusun konusuna, ben sezonluk forma alırım merak etme, bir çok Eskişehirli alır elinden geldiğince. Eskişehirspor'da bir çok şey değişti, yeni tesisler yapıldı sıfırdan, var olan tesisler PAF'a bırakıldı.

    Nasıl gelire göre hesaplanmaz, hiç mi açıklanan listelere bakmıyorsunuz, adamlar 120k bilet, 110k forma satıldı demez, 300M Euro gibi rakamlar ile söylerler. Ben FB-GS-BJK laf atmak için demiyorum ben gördüklerimi yazıyorum.

    Genelleme yapıp yazmayalım önce biraz okuyup, araştırıp yazalım...
  • 01-08-2008, 13:03:49
    #16
    Üyeliği durduruldu
    JoyEX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaten biz para babası olduğu için para veriyoruz adamın ihtiyacı yok verilen parayı klübümüze ve bize sunuyor tesis,transfer anlamında.
    Zamanında Napoli taraftarları kendi aralarında para toplayıp başkana verip MARADONA'yı aldırtmışlar.Bizde Guiza'yı aldırttık.Klüp sevgisi parayla ölçülemez.
    Şuan Aziz Yıldırım'ın yeni projesi var 5Bin YTL 100.000 kişiden alınıcak(sayı konusunda tam emin değilim aklımda kalan) karşılığı kombine Fenerium ürünleri ve çeşitli sertifikalar ayrıcalıklarla verilecek.Sonrasında takım bütçemiz Barcelona Manchester United gibi dünya büyükleriyle aynı düzeye gelicek bu takımların büyük olmasının tek nedeni belli ----> $
    Ne olursa olsun ekonomisi çok da kuvvetli olmayan bir ülkede, futbol ekonomisinin böyle gelişmiş olsa bana akıl karı gelmiyor. İlgilenmediğim için sanırım
  • 01-08-2008, 13:36:20
    #17
    -273º adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne olursa olsun ekonomisi çok da kuvvetli olmayan bir ülkede, futbol ekonomisinin böyle gelişmiş olsa bana akıl karı gelmiyor. İlgilenmediğim için sanırım
    Dostum ben sana hakveriyorum sadece vurgulamak istediğim şu ki ; Futbol artık sadece futbol değil ortada bir pazar var ve Futbol Endüstrisinden bahsediliyor.

    Ingiltere'de özellikle ülkede sadece futbol alanında dönen parayla ülke alınır.

    Bizim ülkemizin maddi durumuna deyinmişsin zaten maddi durumumuz iyi olmadığımız için hayatımız Futbol en ucuz şey plastik bir top almak birde spor ayakkabı almak.Tenis Bowling Kayak Hokey gücümüz yok ve bu nedenlede ülkemiz bu alanlardan sporcu çıkaramıyor malesef...
  • 01-08-2008, 13:43:17
    #18
    Venom, sana sadece şunu söyleyeyim. ispanya ile türkiye ekonomisinide kıyaslamanın içinde düşün. Sadece türkiye liglerini baz alıyorsak o zaman Fenerbahçe dışında maç bileti satanlar hiç açıklama yapmasın doğru mu? Diğer tüm takımlara oranla neredeyse her ürünü daha pahalıdır fenerbahçenin. GS'nin stad kapasitesi az ve bilet fiyatları ucuz bize göre, ama stadı fulledik diyorlar. Hatta en yüksek kapasiteli maçlar arasında yine ucuz bilet satan takımlar var zirvede. burada bilet fiyatına göre mi baz alınıyor? hayır.

    Eğer ki karaborsadan adam binlerce $ vererek bilet alıyorsa, dediğim gibi alacak adam her şekilde alır. ücretine bakmaz yeterki verdiği bedelin iyi yerde kullanıldığını görsün