Zaten biz para babası olduğu için para veriyoruz adamın ihtiyacı yok verilen parayı klübümüze ve bize sunuyor tesis,transfer anlamında.
Zamanında Napoli taraftarları kendi aralarında para toplayıp başkana verip MARADONA'yı aldırtmışlar.Bizde Guiza'yı aldırttık.Klüp sevgisi parayla ölçülemez.
Şuan Aziz Yıldırım'ın yeni projesi var 5Bin YTL 100.000 kişiden alınıcak(sayı konusunda tam emin değilim aklımda kalan) karşılığı kombine Fenerium ürünleri ve çeşitli sertifikalar ayrıcalıklarla verilecek.Sonrasında takım bütçemiz Barcelona Manchester United gibi dünya büyükleriyle aynı düzeye gelicek bu takımların büyük olmasının tek nedeni belli ----> $
Ne olursa olsun ekonomisi çok da kuvvetli olmayan bir ülkede, futbol ekonomisinin böyle gelişmiş olsa bana akıl karı gelmiyor. İlgilenmediğim için sanırım