Venom, sana sadece şunu söyleyeyim. ispanya ile türkiye ekonomisinide kıyaslamanın içinde düşün. Sadece türkiye liglerini baz alıyorsak o zaman Fenerbahçe dışında maç bileti satanlar hiç açıklama yapmasın doğru mu? Diğer tüm takımlara oranla neredeyse her ürünü daha pahalıdır fenerbahçenin. GS'nin stad kapasitesi az ve bilet fiyatları ucuz bize göre, ama stadı fulledik diyorlar. Hatta en yüksek kapasiteli maçlar arasında yine ucuz bilet satan takımlar var zirvede. burada bilet fiyatına göre mi baz alınıyor? hayır.

Eğer ki karaborsadan adam binlerce $ vererek bilet alıyorsa, dediğim gibi alacak adam her şekilde alır. ücretine bakmaz yeterki verdiği bedelin iyi yerde kullanıldığını görsün