Türkiye'de böle bi sistem yok bence

Realide solladık ne dir bu ya .

onlar futbol değilki yaptıkları.Ticaret! adam o kadar paraya ünlü oyuncuları getiriyor.Oyuncunun parası formadan çıkıyor.
TR'de sahte formalar mevcut orj. formalarda zaten 50'den aşağı deil en son 3 sne önce aldım öyleydi xD