• 01-08-2008, 13:45:58
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Bu kadar ucuz oldugunu bilmiyordum bende alıcam. Gold karttan.
  • 01-08-2008, 15:36:20
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    SrcnCkr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Venom, sana sadece şunu söyleyeyim. ispanya ile türkiye ekonomisinide kıyaslamanın içinde düşün. Sadece türkiye liglerini baz alıyorsak o zaman Fenerbahçe dışında maç bileti satanlar hiç açıklama yapmasın doğru mu? Diğer tüm takımlara oranla neredeyse her ürünü daha pahalıdır fenerbahçenin.

    Cevap aşağıda;

    SrcnCkr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kartları alan adamlar fiyatı için almamıştır. (alan varsada satılan rakama kıyaslanırsa çok küçük bir dilimdir) eminim yanlarında birer sıfır daha olsa ve ytl değilde $, € bile olsa yine real'in satışını geçerdik.
    bu yazıyı ben yazmadım, kendinle çelişiyorsun. Ben gelirleri düşünyorum bu işin eğitimini aldım, bunların üzerine 10 larca proje yaptım ama real madrid'i geçtik diyen Eskişehirspor değil malesef, Real'i geçtik sırada Barca var deniyor.
  • 01-08-2008, 15:52:54
    #21
    SrcnCkr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gülerim. sırf yazmış olmak için yorum yapmasak? Eskişehirlisindir belki ondan yazmışsındır ama sana şöyle sorsam hakkarispor 5ytlden kart çıkartsa alırmısın? Açıkça bursaspor'un hiçbir ürününü almıyorum. çünkü yönetim kullanmıyor geliri. 1ytl'den orjinal forma bile satsalar kesinlikle almam, birşeyler değişmedikçe. Ama geliri iyi yere kullanıp stad, transfer ,tesis gibi olanaklara kullansalar 100ytl bile fiyat biçseler alırım.
    Bu kartları alan adamlar fiyatı için almamıştır. (alan varsada satılan rakama kıyaslanırsa çok küçük bir dilimdir) eminim yanlarında birer sıfır daha olsa ve ytl değilde $, € bile olsa yine real'in satışını geçerdik.
    amaç gelir değil zaten, gelirden, fiyattan söz edilmiyor. nerelere çekiyorsunuz konuyu. GS-FB forma satışlarını fiyata göre kıyaslanıyor mu? hayır. adet önemli 60ytl forma, 150ytl olsa alacak adam yine alır.

    muhahah 3. ligde 20000 kişi ile oynayan, Eskişehirde Eskişehirspora neredeyse tapıldığından haberi olmayan bir yazı burada asgari ücretli evde çocuğuna para vermeyip 15 liraya 2. lig maçı izlemeye geliyo. bu sene bilet fiyatları açık 30 kapalı 60 lira 480 lira açığa kombine fiyatı, 5 liradan kart verseler 400 000 rahat satış olur
  • 02-08-2008, 15:01:37
    #22
    Üyeliği durduruldu
    ekosu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    muhahah 3. ligde 20000 kişi ile oynayan, Eskişehirde Eskişehirspora neredeyse tapıldığından haberi olmayan bir yazı burada asgari ücretli evde çocuğuna para vermeyip 15 liraya 2. lig maçı izlemeye geliyo. bu sene bilet fiyatları açık 30 kapalı 60 lira 480 lira açığa kombine fiyatı, 5 liradan kart verseler 400 000 rahat satış olur
    2.ligde 20 bin kişiye oynuyorduda bu takım neden Kemal Unakıtan El Atmadan 1.Lige Ckamıyordu ? Yada Bİlet Fiyatları Büyük Takımların Bilet Fiyatlarına Yakınken Neden O Gelirle Yıldız Futbolcu Alınmadı Hiç ? Ya Yönetim İşini Bilmiyor Yada Sen Rakamları Bayagı abartıyorsun hemde bayagı bir...
  • 02-08-2008, 15:38:20
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Fenerbahçe'mizle ilgili konular açmayın şuraya ya. Fenerbahçe tektir ve diğerleri vardır.. Her açılan konumuzda onca muhalefet onca gereksiz yorum.. Güneş balçıkla sıvanmaz.. Unutmayın Fenerbahçe ve Diğerleri...

    (Yukardaki satırları yazmak istemezdim ama adamı çileden çıkartıyor bazı yorumlar.. Gına geldi artık... )
  • 03-08-2008, 05:45:39
    #24
    dennishan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2.ligde 20 bin kişiye oynuyorduda bu takım neden Kemal Unakıtan El Atmadan 1.Lige Ckamıyordu ? Yada Bİlet Fiyatları Büyük Takımların Bilet Fiyatlarına Yakınken Neden O Gelirle Yıldız Futbolcu Alınmadı Hiç ? Ya Yönetim İşini Bilmiyor Yada Sen Rakamları Bayagı abartıyorsun hemde bayagı bir...
    kardeş hiç uğraşmana değmez, bu memlekette ağzı olan, içinde 1 tane dişi olan konuşuyor. doğru yada yanlış, yerinde yada gereksiz. biz kimin taraftarının nasıl olduğunu biliyoruz. kimsenin açıklama yapmasına gerek yok.

    bugün GS dediğiniz takım açlık içinde, BJK taraftarının parasını tazminatlara ödeyen takım. Bizim klübe harcadığımız paralar ise avrupayı sarsacak türden geri dönüyor bizlere. Guiza'ya ödenen bedeli TR'de ödeyecek takım başka var mı? Yok arsaları varmış, satın bakalım satabiliyorsanız alıcı varsa oda sadece Aziz Yıldırım'dır
  • 13-08-2008, 11:35:30
    #25
    dennishan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2.ligde 20 bin kişiye oynuyorduda bu takım neden Kemal Unakıtan El Atmadan 1.Lige Ckamıyordu ? Yada Bİlet Fiyatları Büyük Takımların Bilet Fiyatlarına Yakınken Neden O Gelirle Yıldız Futbolcu Alınmadı Hiç ? Ya Yönetim İşini Bilmiyor Yada Sen Rakamları Bayagı abartıyorsun hemde bayagı bir...
    unakıtanın attığı elle çıkmış olsaydık sergenle çıkardık ve doğrudan çıkardık. hakem hatalarından en çok çeken takım biziz (sporx de bi yazarda yazmıştı adı fatihti sanırım), süper lige sergensiz oynadığımız play off maçları ile çıktık. sergen unakıtanın adamıydı o getirdiydi durmadı da zaten. uzaktan atıp tutması kolay. eğer bi tarafın yerde eskişehire gelirsen 9. hafta da görürsün biletleri bilet fiyatlarını. bizim takımımız asgari ücretlinin öğrencinin memurun takımı. işadamlarının mafyanın takımı değil. rakamlarla ilgili bir yanılgın varsa aç biraz google a araştırma yap orda görürsün rakamları
  • 13-08-2008, 11:42:47
    #26
    MarsOyun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zuhaha Benim siteyle yarısıyorlar üye bakımından

    REAL MADRİD FANS
    sen üye başı 1 ytl toplayabilirmisin acaba