• 29-07-2008, 17:08:16
    #28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kalli'ye özeniyor bence
  • 29-07-2008, 17:12:27
    #29
    Üyeliği durduruldu
    maldonado cok iyi olmuş
  • 29-07-2008, 17:15:35
    #30
    jxc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Noldu yani Fenerbahçe den bedavaya mı gidiyor? Hayır.
    Başka bir takıma gitse Fenerbahçe para kazanacak mı? Evet.
    Klübe para kazandırdı mı? Evet.(Forma satışı + kombine, gibi bazı takımlar için hayal mahsülü şeyler)
    2 Yılda Kezman'a ödenen para 5m€
    Satılması durumunda Fenerbahçe kar'a bile geçiyor
    Sarısı diğerlerinin başına
    o 5milyona + 7,5m bonservis ücreti ekle. 12,5 m euro eder.
    forma satışı vs. taş çatlasa 1m euro getirisi olmuştur.
    şimdi 3 milyon veren çıksa fener satacak ama kimse vermez psg verseydi şimdiye gitmişti.
    kezman satılmaz hiç merak etmeyin bu sene de yata yata parasını alır bi güzel sömürür fenerbahçeyi.
    bugüne kadar fenerin kar ettiği bi tuncay şanlı bi de anelka vardır 3.sü çıkmaz.
  • 29-07-2008, 17:18:44
    #31
    jxc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Noldu yani Fenerbahçe den bedavaya mı gidiyor? Hayır.
    Başka bir takıma gitse Fenerbahçe para kazanacak mı? Evet.
    Klübe para kazandırdı mı? Evet.(Forma satışı + kombine, gibi bazı takımlar için hayal mahsülü şeyler)
    2 Yılda Kezman'a ödenen para 5m€
    Satılması durumunda Fenerbahçe kar'a bile geçiyor
    Sarısı diğerlerinin başına
    Yanlıs anlamayın tartısmak için söylemiyorum ama fener hep bundan kaybediyor benim görüşüme göre "ticaret kulubü" değilsiniz ama yapılan transfer vs. hep bu yönde..
  • 29-07-2008, 17:28:12
    #32
    sertacbjk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o 5milyona + 7,5m bonservis ücreti ekle. 12,5 m euro eder.
    forma satışı vs. taş çatlasa 1m euro getirisi olmuştur.
    şimdi 3 milyon veren çıksa fener satacak ama kimse vermez psg verseydi şimdiye gitmişti.
    kezman satılmaz hiç merak etmeyin bu sene de yata yata parasını alır bi güzel sömürür fenerbahçeyi.
    12 000 forma satsa zaten 1 000 000 ytl yapıyor
    Ayrıca 3m€ 'ya Bobo bile satılmaz
    Hem kezmanın yattığınıda kim söylemiş Fenerbahçe için çoğu maçta anlamlı goller atmıştır kendileri.Özellikle 2 sene önce inönüde bjk'ye gol atıp şampiyonluğumuzu kutladığımız maç; benim için hala en güzel anılardan biridir mesela.
  • 29-07-2008, 17:33:10
    #33
    Solano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kalli'ye özeniyor bence
    Aragones Kalli'ye özeniyor ?

    Maradona'nın Emre Bölezoğlu'na özenmesi gibi bir şey yani..
  • 29-07-2008, 17:37:46
    #34
    jxc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    12 000 forma satsa zaten 1 000 000 ytl yapıyor
    Ayrıca 3m€ 'ya Bobo bile satılmaz
    Hem kezmanın yattığınıda kim söylemiş Fenerbahçe için çoğu maçta anlamlı goller atmıştır kendileri.Özellikle 2 sene önce inönüde bjk'ye gol atıp şampiyonluğumuzu kutladığımız maç; benim için hala en güzel anılardan biridir mesela.
    zaten o maçtaki golünden başka da bi işe yaramadı. geçen sene ankaraspor maçında attığı müthiş penaltıyla ligin kaderini değiştirdi ve o sezonki pozitif değerini de nötrlemeyi başardı.
    ben bu konuda beşiktaşı övmedim zaten
    onlar değil boboyu messi olsa 3 ' e satamaz çünkü futbol takımı yönetmekten hiç ama hiç anlamıyorlar.
    en başta sinan engin en ufak başarısızlıkta kendi paçasını kurtarmak için futbolcularını kötülüyor..
    ilk mesajım da her fırsatta bizim hakkımızda makara yapmayı seven fenerbahçeli arkadaşlaraydı. biraz da biz yapmışız çok mu
  • 30-07-2008, 02:33:59
    #35
    sertacbjk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o 5milyona + 7,5m bonservis ücreti ekle. 12,5 m euro eder.
    forma satışı vs. taş çatlasa 1m euro getirisi olmuştur.
    şimdi 3 milyon veren çıksa fener satacak ama kimse vermez psg verseydi şimdiye gitmişti.
    kezman satılmaz hiç merak etmeyin bu sene de yata yata parasını alır bi güzel sömürür fenerbahçeyi.
    bugüne kadar fenerin kar ettiği bi tuncay şanlı bi de anelka vardır 3.sü çıkmaz.
    Bilgi eksikliklerine HIZIR acil servis gibi yetisilir...

    Efendim... Fenerbahçe Türk Futbol tarihinde sattigi oyuncularla en rekor rakamlari kazanan... ve belki de 4 büyükler içerisinde futbolcu satmaktan kar eden tek kulüptür.

    Okocha - 3.5 milyon dolara gelip.... 17 milyon dolara PSG ye transfer olmustur
    Baliç - 9 milyona gelip... 20 milyona Real Madrid'e transfer olmustur
    Anelka- 8 milyona gelip.... 15 milyona Bolton'a transfer olmustur
    ....

    Ne yazik ki ... Tuncay, Aurelio gibi oyuncularimizdan kazanabilecegimiz halde para kazanamadik... Bir de Appiah talihsiz bir sakatlik geçirdigi için simdilik onun durumu belirsiz... 1.5 sene önce 15 milyon euro'ya kadar cikildiginda satmayarak hata etmisiz...
  • 30-07-2008, 05:30:30
    #36
    Üyeliği durduruldu
    bu kezman tam bir fazlalık ya bi gidemedi