sertacbjk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o 5milyona + 7,5m bonservis ücreti ekle. 12,5 m euro eder.
forma satışı vs. taş çatlasa 1m euro getirisi olmuştur.
şimdi 3 milyon veren çıksa fener satacak ama kimse vermez psg verseydi şimdiye gitmişti.
kezman satılmaz hiç merak etmeyin bu sene de yata yata parasını alır bi güzel sömürür fenerbahçeyi.
12 000 forma satsa zaten 1 000 000 ytl yapıyor
Ayrıca 3m€ 'ya Bobo bile satılmaz
Hem kezmanın yattığınıda kim söylemiş Fenerbahçe için çoğu maçta anlamlı goller atmıştır kendileri.Özellikle 2 sene önce inönüde bjk'ye gol atıp şampiyonluğumuzu kutladığımız maç; benim için hala en güzel anılardan biridir mesela.