jxc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Noldu yani Fenerbahçe den bedavaya mı gidiyor? Hayır.
Başka bir takıma gitse Fenerbahçe para kazanacak mı? Evet.
Klübe para kazandırdı mı? Evet.(Forma satışı + kombine, gibi bazı takımlar için hayal mahsülü şeyler)
2 Yılda Kezman'a ödenen para 5m€
Satılması durumunda Fenerbahçe kar'a bile geçiyor
Sarısı diğerlerinin başına
o 5milyona + 7,5m bonservis ücreti ekle. 12,5 m euro eder.
forma satışı vs. taş çatlasa 1m euro getirisi olmuştur.
şimdi 3 milyon veren çıksa fener satacak ama kimse vermez psg verseydi şimdiye gitmişti.
kezman satılmaz hiç merak etmeyin bu sene de yata yata parasını alır bi güzel sömürür fenerbahçeyi.
bugüne kadar fenerin kar ettiği bi tuncay şanlı bi de anelka vardır 3.sü çıkmaz.