sertacbjk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o 5milyona + 7,5m bonservis ücreti ekle. 12,5 m euro eder.
forma satışı vs. taş çatlasa 1m euro getirisi olmuştur.
şimdi 3 milyon veren çıksa fener satacak ama kimse vermez psg verseydi şimdiye gitmişti.
kezman satılmaz hiç merak etmeyin bu sene de yata yata parasını alır bi güzel sömürür fenerbahçeyi.
bugüne kadar fenerin kar ettiği bi tuncay şanlı bi de anelka vardır 3.sü çıkmaz.
Bilgi eksikliklerine HIZIR acil servis gibi yetisilir...

Efendim... Fenerbahçe Türk Futbol tarihinde sattigi oyuncularla en rekor rakamlari kazanan... ve belki de 4 büyükler içerisinde futbolcu satmaktan kar eden tek kulüptür.

Okocha - 3.5 milyon dolara gelip.... 17 milyon dolara PSG ye transfer olmustur
Baliç - 9 milyona gelip... 20 milyona Real Madrid'e transfer olmustur
Anelka- 8 milyona gelip.... 15 milyona Bolton'a transfer olmustur
....

Ne yazik ki ... Tuncay, Aurelio gibi oyuncularimizdan kazanabilecegimiz halde para kazanamadik... Bir de Appiah talihsiz bir sakatlik geçirdigi için simdilik onun durumu belirsiz... 1.5 sene önce 15 milyon euro'ya kadar cikildiginda satmayarak hata etmisiz...