• 29-07-2008, 15:43:07
    #19
    KenaNeoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hadi yine iyisiniz fb liler.Kurtuldunuz
    aklıma şey geldi
    are you player

    yine ortamı kızıştıracak bir şey

    devam et kenan.
  • 29-07-2008, 16:40:35
    #20
    Aragones otoritesini açığa vurmuş.

    Kişilik ve prensip sahibi biri.

    Çalışan alsın formayı bundan sonra Fenerbahçe doğru yolda..
  • 29-07-2008, 16:46:25
    #21
    Şimdi kutlu oldum bak.. Aragones yaşlı maşlı ama futbolu biliyor yani
    kezman'dan futbolcu falan olmaz... Deniz Barış'ta ne zamandır maç oynamıyor....
    Maldonado ise geçen devre arasında geldi uyum sağlayamadan lig bitti, bence o da gitse hiç fena olmaz yani.
  • 29-07-2008, 16:48:51
    #22
    Üyeliği durduruldu
    FreaK7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sevmiyorum bu adamı ne kişilik var ne topçuluk gitsin bir an evvel semih varken ihtiyaç da yok zaten..
    semih gitmedimi ?
  • 29-07-2008, 16:51:51
    #23
    Alıntı
    semih gitmedimi ?
    hayır...
  • 29-07-2008, 17:01:06
    #24
    sertacbjk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fenerbahçeli arkdaşlar hep başkalarının transferleriyle dalga geçiyorlar. son iki sezonda chelseda 34 maçta 4 gol atletico madridte 30 maçta 4 gol atmış adama 8 milyon para verilir mi? kezmanın fenerbahçeye neler kattığı ortada. 8 milyon güme gitti. are you big player?
    Noldu yani Fenerbahçe den bedavaya mı gidiyor? Hayır.
    Başka bir takıma gitse Fenerbahçe para kazanacak mı? Evet.
    Klübe para kazandırdı mı? Evet.(Forma satışı + kombine, gibi bazı takımlar için hayal mahsülü şeyler)


    2 Yılda Kezman'a ödenen para 5m€

    Satılması durumunda Fenerbahçe kar'a bile geçiyor

    Sarısı diğerlerinin başına
  • 29-07-2008, 17:03:23
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Kezman'ın kalitesini bilen biliyor Ama tabi FB taraftarı işine geldıgı zaman futbolcu sevdigi bi gerçek..Adama Kendini göstermesi için fırsat verilmedi ve gercekten bi yıldız futbolcu!!

    Her gelen Yabancı futbolcu FB'den kaçarak gitmek zorundamı ?bu nasıl yaman çelişki suc futbolcuda mı takımda mı ..
  • 29-07-2008, 17:06:08
    #26
    MurderDolls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her gelen Yabancı futbolcu FB'den kaçarak gitmek zorundamı ?bu nasıl yaman çelişki suc futbolcuda mı takımda mı ..
    Yanlışın var Ribery,Felipe vs. hep gs de oynadı.
  • 29-07-2008, 17:08:05
    #27
    do vicenya Kezman...
    (hoşçakal Kezman)