sertacbjk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
fenerbahçeli arkdaşlar hep başkalarının transferleriyle dalga geçiyorlar. son iki sezonda chelseda 34 maçta 4 gol atletico madridte 30 maçta 4 gol atmış adama 8 milyon para verilir mi? kezmanın fenerbahçeye neler kattığı ortada. 8 milyon güme gitti. are you big player?
Noldu yani Fenerbahçe den bedavaya mı gidiyor? Hayır.
Başka bir takıma gitse Fenerbahçe para kazanacak mı? Evet.
Klübe para kazandırdı mı? Evet.(Forma satışı + kombine, gibi bazı takımlar için hayal mahsülü şeyler)


2 Yılda Kezman'a ödenen para 5m€

Satılması durumunda Fenerbahçe kar'a bile geçiyor

Sarısı diğerlerinin başına