Kezman'ın kalitesini bilen biliyor Ama tabi FB taraftarı işine geldıgı zaman futbolcu sevdigi bi gerçek..Adama Kendini göstermesi için fırsat verilmedi ve gercekten bi yıldız futbolcu!!

Her gelen Yabancı futbolcu FB'den kaçarak gitmek zorundamı ?bu nasıl yaman çelişki suc futbolcuda mı takımda mı ..