Şimdi kutlu oldum bak.. Aragones yaşlı maşlı ama futbolu biliyor yani
kezman'dan futbolcu falan olmaz... Deniz Barış'ta ne zamandır maç oynamıyor....
Maldonado ise geçen devre arasında geldi uyum sağlayamadan lig bitti, bence o da gitse hiç fena olmaz yani.