Noldu yani Fenerbahçe den bedavaya mı gidiyor? Hayır.
Başka bir takıma gitse Fenerbahçe para kazanacak mı? Evet.
Klübe para kazandırdı mı? Evet.(Forma satışı + kombine, gibi bazı takımlar için hayal mahsülü şeyler)
2 Yılda Kezman'a ödenen para 5m€
Satılması durumunda Fenerbahçe kar'a bile geçiyor

Sarısı diğerlerinin başına
Yanlıs anlamayın tartısmak için söylemiyorum ama fener hep bundan kaybediyor benim görüşüme göre "ticaret kulubü" değilsiniz ama yapılan transfer vs. hep bu yönde..