Kezman şok oldu!..
36
●1.767
- 29-07-2008, 17:15:35o 5milyona + 7,5m bonservis ücreti ekle. 12,5 m euro eder.jxc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
forma satışı vs. taş çatlasa 1m euro getirisi olmuştur.
şimdi 3 milyon veren çıksa fener satacak ama kimse vermez psg verseydi şimdiye gitmişti.
kezman satılmaz hiç merak etmeyin bu sene de yata yata parasını alır bi güzel sömürür fenerbahçeyi.
bugüne kadar fenerin kar ettiği bi tuncay şanlı bi de anelka vardır 3.sü çıkmaz. - 29-07-2008, 17:18:44Yanlıs anlamayın tartısmak için söylemiyorum ama fener hep bundan kaybediyor benim görüşüme göre "ticaret kulubü" değilsiniz ama yapılan transfer vs. hep bu yönde..jxc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-07-2008, 17:28:1212 000 forma satsa zaten 1 000 000 ytl yapıyorsertacbjk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrıca 3m€ 'ya Bobo bile satılmaz
Hem kezmanın yattığınıda kim söylemiş Fenerbahçe için çoğu maçta anlamlı goller atmıştır kendileri.Özellikle 2 sene önce inönüde bjk'ye gol atıp şampiyonluğumuzu kutladığımız maç; benim için hala en güzel anılardan biridir mesela. - 29-07-2008, 17:33:10Aragones Kalli'ye özeniyor ?Solano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maradona'nın Emre Bölezoğlu'na özenmesi gibi bir şey yani.. - 29-07-2008, 17:37:46zaten o maçtaki golünden başka da bi işe yaramadı. geçen sene ankaraspor maçında attığı müthiş penaltıyla ligin kaderini değiştirdi ve o sezonki pozitif değerini de nötrlemeyi başardı.jxc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben bu konuda beşiktaşı övmedim zaten
onlar değil boboyu messi olsa 3 ' e satamaz çünkü futbol takımı yönetmekten hiç ama hiç anlamıyorlar.
en başta sinan engin en ufak başarısızlıkta kendi paçasını kurtarmak için futbolcularını kötülüyor..
ilk mesajım da her fırsatta bizim hakkımızda makara yapmayı seven fenerbahçeli arkadaşlaraydı. biraz da biz yapmışız çok mu
- 30-07-2008, 02:33:59Bilgi eksikliklerine HIZIR acil servis gibi yetisilir...sertacbjk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Efendim... Fenerbahçe Türk Futbol tarihinde sattigi oyuncularla en rekor rakamlari kazanan... ve belki de 4 büyükler içerisinde futbolcu satmaktan kar eden tek kulüptür.
Okocha - 3.5 milyon dolara gelip.... 17 milyon dolara PSG ye transfer olmustur
Baliç - 9 milyona gelip... 20 milyona Real Madrid'e transfer olmustur
Anelka- 8 milyona gelip.... 15 milyona Bolton'a transfer olmustur
....
Ne yazik ki ... Tuncay, Aurelio gibi oyuncularimizdan kazanabilecegimiz halde para kazanamadik... Bir de Appiah talihsiz bir sakatlik geçirdigi için simdilik onun durumu belirsiz... 1.5 sene önce 15 milyon euro'ya kadar cikildiginda satmayarak hata etmisiz...