Başakşehir 0 - Göztepe 2 (MS)
33
●1.304
- 26-04-2019, 23:03:18Ne alakası var düşme potasında olan birisinin galibiyet alması gerektiği çok normal birşey değil mi. Şuan maç fazlasıyla düşme potasından çıkmış durumda.DemirayBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-04-2019, 23:04:26AnkeeBut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Operasyon çocuğu derken? - 26-04-2019, 23:05:44Şike mi? Hocam ben maçı izledim göztepe gayet başarılı oynadı ayrıca düşme potasında ki takımın saldırması normal değil mi sizce?DemirayBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-04-2019, 23:08:20Başakşehir bundan sonra zor toparlar , çok ilginç sen 6 puan önde olup kafa kafaya getir yarışı olucak gibi değil , bir Beşiktaşlı olarak heycanlanmaya başladım evimizdeki ankaragücü maçını yendiğimiz an puan farkı 3 oluyor , lig acayip bir hal aldı suan saçma sapan puan kayıplarını düşünüyorum o fener maçı 3 3 bitmeseydi cok farklı olurdu bakalım bir süpriz olabilir.
- 26-04-2019, 23:14:42bunu google'da araştırırsanız sevinirimMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle