Devlet destekli hele ki taraftarı olmayan geliri olmayan borcu olmayan alt yapısı olmayan bir takım süper ligte oynamayı bile hak etmiyor bence. Bu zamana kadar İstanbul Büyükşehir Belediyesi'nin sayesinde iyi gittiler. Her ne kadar benim takımım düşme potasında da olsa bu skor sayesinde Göztepe takımını tebrik etmek gerek. İstanbul takımlarının hiç birisinden hazetmesemde Başakşehir olmasında kim olursa olsun şampiyon. İmamoğlu geldi artık dengeler düzenler değişti bu bir gerçek. Futbolun içine siyaset girdiğinden beri Süper Lig maçlarının da artık eski keyfi kalmadı.