DemirayBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu maç sonucu ile ilgili olarak göztepe düşme potasında ve böyle önemli bir galibiyet alıyor. Kimse şikeyi sorgulayıp aklına getirmiyor mu yahu. Bir tek benim mi aklıma geldi.
Ne alakası var düşme potasında olan birisinin galibiyet alması gerektiği çok normal birşey değil mi. Şuan maç fazlasıyla düşme potasından çıkmış durumda.