Başakşehir bundan sonra zor toparlar , çok ilginç sen 6 puan önde olup kafa kafaya getir yarışı olucak gibi değil , bir Beşiktaşlı olarak heycanlanmaya başladım evimizdeki ankaragücü maçını yendiğimiz an puan farkı 3 oluyor , lig acayip bir hal aldı suan saçma sapan puan kayıplarını düşünüyorum o fener maçı 3 3 bitmeseydi cok farklı olurdu bakalım bir süpriz olabilir.