bu maç sonucu ile ilgili olarak göztepe düşme potasında ve böyle önemli bir galibiyet alıyor. Kimse şikeyi sorgulayıp aklına getirmiyor mu yahu. Bir tek benim mi aklıma geldi.
Şike mi? Hocam ben maçı izledim göztepe gayet başarılı oynadı ayrıca düşme potasında ki takımın saldırması normal değil mi sizce?