• 19-04-2018, 22:26:09
    #10
    PsdBul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Futbol değil cahillik. İlk maçtan avantajın varsa, rakip 10 kişi kalmışsa ve hala sahaya yabancı madde atıp olay çıkartmaya çalışıyorsan bunun adı düpedüz cahilliktir.
    Ben Fenerbahçe taraftarının bunları yapacağına inanmıyorum hele ki 0-0 1-1 gibi skorlar bize yetiyorken,onlar oraya yerleşen Fenerbahçeli görünenlerdir.O kadar kamera var umarım tespit edilip her şey açığa çıkar ve gerekenler yapılır.
  • 19-04-2018, 22:32:18
    #11
    MERCAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu durum da ne olacak bilginiz var mı üstad.
    Alıntı
    MADDE
    19 – GÜVENLİK NEDENİYLE MÜSABAKALARIN TAMAMLANAMAMASI
    (1) Müsabaka hakemi;
    a) Müsabakanın, kulübün futbolcusu, yöneticisi, teknik adamları ile diğer kişilerin ayrı ayrı veya
    birlikte hakeme veya rakip takım futbolcu ve mensuplarına fiili eylemde
    bulunmaları, kavgaya veya saha olaylarına sebebiyet vermeleri ve bu eylemleri
    dolayısıyla müsabakanın oynanamaması veya müsabakaya devam edilmesi olanağının kalmaması,

    b) Seyircilerin, stadyum düzen veya disiplini ya da müsabakanın olağan akışı içinde
    oynanmasına veya güvenliğinin sağlanmasına ilişkin kuralları bireysel veya toplu bir
    biçimde ihlal etmeleri sonucunda müsabakanın oynanması veya müsabakaya devam
    edilmesi olanağının kalmaması, hallerinde müsabakayı tatil ettiğini ilan eder.

    (2) Ayrıca, müsabaka hakemi kulüp yöneticilerinin, kendilerine yeşil zemin içinde veya
    dışında sportmenliğe aykırı harekette, kişilik haklarına saldırıda, hakarette, tehditte
    bulunmaları, tükürmeleri veya benzeri eylemlerde bulunmaları halinde müsabakayı tatil ettiğini ilan edebilir.

    (3) Bu hallerde TFF Yönetim Kurulu, ihlali gerçekleştiren takımlardan birinin veya her ikisinin hükmen yenik
    sayılmasına karar verebilir. Ayrıca disiplin kurulları eylemlerin ağırlığına göre galibiyet halinde verilen puan kadar puan tenziline karar verebilirler.
    http://www.tff.org/Resources/TFF/Doc...a-Talimati.pdf

    Yani kısaca, seyirci olayları nedeniyle iptal edilen maçlarda ev sahibi takıma ya da iki takıma da hükmen mağlubiyet verilebilir. Bu maçtaki olay tek taraflı olduğu için büyük ihtimalle Beşiktaş hükmen galip sayılacak ve Fenerbahçe'ye yüklü bir ceza verilecektir. ( tribün kapatma, para cezası vs. )
  • 19-04-2018, 22:41:05
    #12
    PsdBul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.tff.org/Resources/TFF/Doc...a-Talimati.pdf

    Yani kısaca, seyirci olayları nedeniyle iptal edilen maçlarda ev sahibi takıma ya da iki takıma da hükmen mağlubiyet verilebilir. Bu maçtaki olay tek taraflı olduğu için büyük ihtimalle Beşiktaş hükmen galip sayılacak ve Fenerbahçe'ye yüklü bir ceza verilecektir. ( tribün kapatma, para cezası vs. )
    Hocam öyle bir dünya yok, o TFF'yi yıkarlar. Ama ciddi anlamda yıkarlar yani.
  • 19-04-2018, 22:42:12
    #13
    Pochinki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam öyle bir dünya yok, o TFF'yi yıkarlar. Ama ciddi anlamda yıkarlar yani.
    Hangi durumda yıkıyorlar tff'yi?
  • 19-04-2018, 22:44:21
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Millet neden bu hale geldi?
  • 19-04-2018, 22:46:21
    #15
    Backlink Hizmetleri
    Maç tatil edildi diyor. Kaldığı yerden seyircisiz olarak mı devam edecek?

    55.dakikaydı galiba
  • 19-04-2018, 22:50:03
    #16
    Her şeye tamam eyvallah,Şenol Güneş büyük teknik direktör saygı duyulması gereken bir adam ona da eyvallah yalnız 5 dikiş atıldı diye gösterilen bu fotoğrafta neden hiç kan izi yok ve sosyal medyada da bazı doktorlar orada dikişi falan geçtim yara bile yok diyorlar.Bir tek bana mı abartı geliyor tüm bu olaylar ?


    Buyrun Galatasaray-Fenerbahçe derbisi Ali Sami Yen'den bir görüntü,ben susuyorum.
  • 19-04-2018, 22:53:56
    #17
    PsdBul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi durumda yıkıyorlar tff'yi?
    Hükmen malubiyette gayette açık yazmıştım aslında ama alıntıyı görmediniz sanırım.
  • 19-04-2018, 22:58:11
    #18
    Hala fanatizm kasıyorlar konuda. Bırakın fanatizm kafası yaşamayı artık.