MERCAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu durum da ne olacak bilginiz var mı üstad.
Alıntı
MADDE
19 – GÜVENLİK NEDENİYLE MÜSABAKALARIN TAMAMLANAMAMASI
(1) Müsabaka hakemi;
a) Müsabakanın, kulübün futbolcusu, yöneticisi, teknik adamları ile diğer kişilerin ayrı ayrı veya
birlikte hakeme veya rakip takım futbolcu ve mensuplarına fiili eylemde
bulunmaları, kavgaya veya saha olaylarına sebebiyet vermeleri ve bu eylemleri
dolayısıyla müsabakanın oynanamaması veya müsabakaya devam edilmesi olanağının kalmaması,

b) Seyircilerin, stadyum düzen veya disiplini ya da müsabakanın olağan akışı içinde
oynanmasına veya güvenliğinin sağlanmasına ilişkin kuralları bireysel veya toplu bir
biçimde ihlal etmeleri sonucunda müsabakanın oynanması veya müsabakaya devam
edilmesi olanağının kalmaması, hallerinde müsabakayı tatil ettiğini ilan eder.

(2) Ayrıca, müsabaka hakemi kulüp yöneticilerinin, kendilerine yeşil zemin içinde veya
dışında sportmenliğe aykırı harekette, kişilik haklarına saldırıda, hakarette, tehditte
bulunmaları, tükürmeleri veya benzeri eylemlerde bulunmaları halinde müsabakayı tatil ettiğini ilan edebilir.

(3) Bu hallerde TFF Yönetim Kurulu, ihlali gerçekleştiren takımlardan birinin veya her ikisinin hükmen yenik
sayılmasına karar verebilir. Ayrıca disiplin kurulları eylemlerin ağırlığına göre galibiyet halinde verilen puan kadar puan tenziline karar verebilirler.
http://www.tff.org/Resources/TFF/Doc...a-Talimati.pdf

Yani kısaca, seyirci olayları nedeniyle iptal edilen maçlarda ev sahibi takıma ya da iki takıma da hükmen mağlubiyet verilebilir. Bu maçtaki olay tek taraflı olduğu için büyük ihtimalle Beşiktaş hükmen galip sayılacak ve Fenerbahçe'ye yüklü bir ceza verilecektir. ( tribün kapatma, para cezası vs. )