Futbol değil cahillik. İlk maçtan avantajın varsa, rakip 10 kişi kalmışsa ve hala sahaya yabancı madde atıp olay çıkartmaya çalışıyorsan bunun adı düpedüz cahilliktir.
Ben Fenerbahçe taraftarının bunları yapacağına inanmıyorum hele ki 0-0 1-1 gibi skorlar bize yetiyorken,onlar oraya yerleşen Fenerbahçeli görünenlerdir.O kadar kamera var umarım tespit edilip her şey açığa çıkar ve gerekenler yapılır.