• 19-04-2018, 21:54:01
    #1
    Hatırlayan var mı acaba arkadaşlar. Fenerbahçe Beşiktaş maçını izliyorum. Spor namına hiç birşey olmayan mücadelede dakika 60, futbolcular soyunma odasına girdiler...
  • 19-04-2018, 21:55:11
    #2
    olayları görünce aklıma gelen ilk şey, bu olay için r10 da konuyu ilk kim açıcaktı. tebrikler hocam
  • 19-04-2018, 22:01:16
    #3
    Teşekkür ederim hocam Gerçekten tartışılması gereken bir konu. İlk maçı da gördük, görmez olaydım dedim izledikten sonra. O maçında sporla, futbolla alakası yoktu maalesef bu maçında yok.
  • 19-04-2018, 22:04:47
    #4
    Futbol değil cahillik. İlk maçtan avantajın varsa, rakip 10 kişi kalmışsa ve hala sahaya yabancı madde atıp olay çıkartmaya çalışıyorsan bunun adı düpedüz cahilliktir.
  • 19-04-2018, 22:13:15
    #5
    allah akıl fikir versin, milyonlarca insanı futbolun keyfinden mahrum bıraktılar.
  • 19-04-2018, 22:17:41
    #6
    az önce izlemeye çalıştığımız şey olmadığı kesin. arada çıkan 3-5 dengesizin tespit edilip fenerbahçe gibi bir klubü ya da diğer klüplere verdikleri şu zararın bir şekilde ödetilmesi gerekiyor. bu adamların evine lig tv almasını bile engellemek lazım. top bile satmayacaksın bu adamlara ne güzel izliyorduk yahu
  • 19-04-2018, 22:17:53
    #7
    Üyeliği durduruldu
    futbol holiganlık , futbol kavga yapmaktır.. futbol adam pıcakçlamaktır.. diyen bir zihniyet vardı onlar durdukça futbolu tvden barcelona madrid, manu, münih gibi takımları izlerken ne olduğunu anlarız.



    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    az önce izlemeye çalıştığımız şey olmadığı kesin. arada çıkan 3-5 dengesizin tespit edilip fenerbahçe gibi bir klubü ya da diğer klüplere verdikleri şu zararın bir şekilde ödetilmesi gerekiyor. bu adamların evine lig tv almasını bile engellemek lazım. top bile satmayacaksın bu adamlara ne güzel izliyorduk yahu
    hanımla kahkahalara boğulduk okurken özellikle : top bile satmayacaksın bu adamlara ne güzel izliyorduk yahu bu bölüm
  • 19-04-2018, 22:19:27
    #8
    Bugün izlediğiniz Futbol değil, bunu unutun.
  • 19-04-2018, 22:24:05
    #9
    Üyeliği durduruldu
    PsdBul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Futbol değil cahillik. İlk maçtan avantajın varsa, rakip 10 kişi kalmışsa ve hala sahaya yabancı madde atıp olay çıkartmaya çalışıyorsan bunun adı düpedüz cahilliktir.
    Bu durum da ne olacak bilginiz var mı üstad.