az önce izlemeye çalıştığımız şey olmadığı kesin. arada çıkan 3-5 dengesizin tespit edilip fenerbahçe gibi bir klubü ya da diğer klüplere verdikleri şu zararın bir şekilde ödetilmesi gerekiyor. bu adamların evine lig tv almasını bile engellemek lazım. top bile satmayacaksın bu adamlara ne güzel izliyorduk yahu