• 16-05-2008, 11:45:08
    #10
    Üyeliği durduruldu
    izmir taraftarlarının takımlarına daha çok destek olması lazım hem fener hem karşıyaka hem gs hem göztepe vs olmaz
  • 16-05-2008, 12:36:42
    #11
    Yazıö gözgözün şu haline, neydii ne oldu.
  • 16-05-2008, 13:18:16
    #12
    asasmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    izmir taraftarlarının takımlarına daha çok destek olması lazım hem fener hem karşıyaka hem gs hem göztepe vs olmaz
    aynen öyle
  • 16-05-2008, 23:31:21
    #13
    eviL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazıö gözgözün şu haline, neydii ne oldu.
    Etme bulma dünyası bu. Altay-Sakarya Play-off maçında sen 2-3 otobüs Ankara' ya sakarya' yı desteklemeye gidersen böyle olur işte. Eskişehir-KSK Maçında eskişehir tribününde KSK' ye küfredersen aynı şeyleri Altay-Eskişehir maçında tekrarlarsan böyle olur işte.
  • 17-05-2008, 02:09:40
    #14
    izmirli_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Etme bulma dünyası bu. Altay-Sakarya Play-off maçında sen 2-3 otobüs Ankara' ya sakarya' yı desteklemeye gidersen böyle olur işte. Eskişehir-KSK Maçında eskişehir tribününde KSK' ye küfredersen aynı şeyleri Altay-Eskişehir maçında tekrarlarsan böyle olur işte.
    gözgözün bu hale düşmesinin sebebi Eskişehirspor mu ?
  • 17-05-2008, 02:38:28
    #15
    ekosu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gözgözün bu hale düşmesinin sebebi Eskişehirspor mu ?
    Yahu yazdığımdan o anlamı nasıl çıkardın hayret ediyorum valla İyi oku bence. Benim demek istediğim sen İzmir takımlarına karşı rakip takımları desteklersen sende sahipsiz kalırsın böyle.
  • 17-05-2008, 11:14:36
    #16
    izmirli_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yahu yazdığımdan o anlamı nasıl çıkardın hayret ediyorum valla İyi oku bence. Benim demek istediğim sen İzmir takımlarına karşı rakip takımları desteklersen sende sahipsiz kalırsın böyle.
    Eskişehirde sevilen tek izmir takımı göztepe. geçen ki olaylar şahıslar arasında olduğunu düşünüyorum hala da öyledir. bende göztepenin diğer izmir takımları tarafından dışlanıldığını düşünüyordum...
  • 17-05-2008, 13:18:21
    #17
    Nedense göztepe hariç İzmir takımlarının ortak düşmanıda Eskişehir. Ne yani göztepe rakip takım taraftarları tribününden İzmir takımlarına küfür edince İzmir takımları bir şey yapmasın. Yaptı Altay yaptı. Hatta o zamanlar antreman yapacak saha bulamayan göztepe ye Altay gaziemir tesislerini açtı. Göztepe ne yaptı küfüre devam. Göztepenin bu hale gelmesinin nedeni o zamanlar klüp başkanı olan iskender tuğsuz un belediye başkanı adayı olmasıdı. Klübün parasın oraya yatırdı. Hatta bunun KSK liler arasında esprisi vardır. Göztepe yi bu hale getirmek için İskenderi biz tuttuk diye Zamanında sporun babası Ahmet Piriştina varken başkanı çıkıp belediye başkanlığına aday olursa tüm klüp parasını siyasi yatırımlarına harcarsa böyle olur. Zamanında hiç kimsenin almadığı desteği aldı göztepe. Büyükşehir, Narlıdere belediyesi, Yeniasırın her hafta dağıttın biletler. Dinç bilgin medya grubu, İzmirli medyacılar. Sonuç ortada. E o zaman bu müstahaktır göztepeye. Şimdide bakıyorum federasyona başvurmuşlar gaziantep bşb ile birleşmek için artık tam 27.5 gazitepe olur.