ekosu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gözgözün bu hale düşmesinin sebebi Eskişehirspor mu ?
Yahu yazdığımdan o anlamı nasıl çıkardın hayret ediyorum valla İyi oku bence. Benim demek istediğim sen İzmir takımlarına karşı rakip takımları desteklersen sende sahipsiz kalırsın böyle.