Nedense göztepe hariç İzmir takımlarının ortak düşmanıda Eskişehir. Ne yani göztepe rakip takım taraftarları tribününden İzmir takımlarına küfür edince İzmir takımları bir şey yapmasın. Yaptı Altay yaptı. Hatta o zamanlar antreman yapacak saha bulamayan göztepe ye Altay gaziemir tesislerini açtı. Göztepe ne yaptı küfüre devam. Göztepenin bu hale gelmesinin nedeni o zamanlar klüp başkanı olan iskender tuğsuz un belediye başkanı adayı olmasıdı. Klübün parasın oraya yatırdı. Hatta bunun KSK liler arasında esprisi vardır. Göztepe yi bu hale getirmek için İskenderi biz tuttuk diye

Zamanında sporun babası Ahmet Piriştina varken başkanı çıkıp belediye başkanlığına aday olursa tüm klüp parasını siyasi yatırımlarına harcarsa böyle olur. Zamanında hiç kimsenin almadığı desteği aldı göztepe. Büyükşehir, Narlıdere belediyesi, Yeniasırın her hafta dağıttın biletler. Dinç bilgin medya grubu, İzmirli medyacılar. Sonuç ortada. E o zaman bu müstahaktır göztepeye. Şimdide bakıyorum federasyona başvurmuşlar gaziantep bşb ile birleşmek için artık tam 27.5 gazitepe olur.