eviL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazıö gözgözün şu haline, neydii ne oldu.
Etme bulma dünyası bu. Altay-Sakarya Play-off maçında sen 2-3 otobüs Ankara' ya sakarya' yı desteklemeye gidersen böyle olur işte. Eskişehir-KSK Maçında eskişehir tribününde KSK' ye küfredersen aynı şeyleri Altay-Eskişehir maçında tekrarlarsan böyle olur işte.