izmirli_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yahu yazdığımdan o anlamı nasıl çıkardın hayret ediyorum valla İyi oku bence. Benim demek istediğim sen İzmir takımlarına karşı rakip takımları desteklersen sende sahipsiz kalırsın böyle.
Eskişehirde sevilen tek izmir takımı göztepe. geçen ki olaylar şahıslar arasında olduğunu düşünüyorum hala da öyledir. bende göztepenin diğer izmir takımları tarafından dışlanıldığını düşünüyordum...