Ingiltere Premier liginde bir kural var... diyor ki bir takim kendisi ile ayni ligdeki bir takimdan oyuncu kiralayamaz ya da kiraya veremez... Gelgelelim bizim güzide ligimizde böyle bir kural yok.... peki ne oluyor...
Haftaya Büyüksehir Belediye - Galatasaray maçinda "Necati Ates" bir iki ay sonra dönecegi Galatasaray'a karsi oynayacak. Sizce oynacak! mi? Yani oyunda olup yatacak mi? Yoksa canini disine takip iki ay sonra dönecegi GS'yi sampiyonluktan edecek mi?
Her ne yaparsa yapsin...isterse iyi niyetli olsun isterse olmasin... ama bu maçin sonunda illa sinek migde bulandiracak...
Sizce ayni ligden takimlarin birbirine oyuncu kiralayabilmeleri etik mi?
Bence degil...
Sizce ayni ligden takimlar birbirlerine oyuncu kiralayabilmerli etik mi?
Evet
Hayir