Anket Sizce ayni ligden takimlar birbirlerine oyuncu kiralayabilmerli etik mi?
Toplam Katılımcı Sayısı: 39
Sizce ayni ligden takimlar birbirlerine oyuncu kiralayabilmerli etik mi?
Evet
%76,92 (30 Oy)
Hayir
%23,08 (9 Oy)
  • 14-04-2008, 19:29:29
    #19
    sen fenerlisin galiba bunlar niye dünki maçtan önceleri konusulmadı ? fener her puan kaybettiğinde galatasarayda bir arıza çıkıyor. Her kazandıgında ise durum apayrı olarak değişiyor
  • 14-04-2008, 19:41:28
    #20
    Üyeliği durduruldu
    o değil fener avrupadan elendikten sonra çıta yine lige döndü avrupada oynarken biz ligi düşünmüyoruz diyenler vardı şimdi olay farklı oldu
  • 14-04-2008, 20:48:54
    #21
    Misafir
    macgunu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Manual senin ne kadar tarafsiz oldugunu zaten biliyoruz... Ben yazdigim cevabin ilk bölümünde bu basligi neden açtigimi yazdim... hala anlamamakta israr eden arkadaslar var... Bir daha söylüyorum bence ayni ligden oyuncu kiralanabilmesi etik olarak dogru degil... örnek verdigim lig hariç avrupanin birçok ülkesinde de yasak zaten... kaldi ki bu ülkelerde futbol kültürü Türkiyeden çok daha iyi oturmus onlar bile bu riski almiyor ancak Türkiyede ne hikmetse böyle bir dert yok... Herkes her konuyu saptiriyor... örnek... "Kaçan!? sampiyonlugun bahanesi hazir..."

    Yanitin ikinci kisminda ben de kendi görüslerimi yazdim... o görüslerde BJK nin hakki yenen maçlar yoktur puanlari gaspedilmemistir diye birsey yazmadim.. sadece GS ye haketmedigi puanlarin hakemler tarafindan verildigini söyledim bütün sezon boyunca... ki haksiz da degilim...

    Neyse isteyen istedigini düsünür... ancak artik her konuya kendi kafasindaki konunun cevabini degil de sorulan sorunun cevabini yazsa insanlar çok daha mantikli olur degil mi?
    tabiki gayet mantıklı ama konunun adını "kiralık oyuncu" diye açıp konunun ilerleyen bölümlerinde galatasaray'ın şampiyonluğu hak etmemesinden hakemlerle bir yere gelmesinden bahsedersen karşılık olarakta konuyla alakasız mesajlar alırsın çokta yadırgamamak lazım..
  • 14-04-2008, 21:15:41
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Çok güzel anket bence etik değil. Yalnız yanlışıkla evete tıkladım
  • 14-04-2008, 23:03:03
    #23
    ManuaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tabiki gayet mantıklı ama konunun adını "kiralık oyuncu" diye açıp konunun ilerleyen bölümlerinde galatasaray'ın şampiyonluğu hak etmemesinden hakemlerle bir yere gelmesinden bahsedersen karşılık olarakta konuyla alakasız mesajlar alırsın çokta yadırgamamak lazım..
    Manual bence bir daha okuma fonksiyonunu kullan... benim ilk mesajimda "galatasaray'ın şampiyonluğu hak etmemesinden hakemlerle bir yere gelmesinden bahsedersen" ile tanimlanacak bir bölüm yok...

    Bazi arkadaslar abuk subuk yorumlar yazdiktan sonra ben de kendi görüslerimi dile getirdim hepsi bu...
  • 14-04-2008, 23:05:11
    #24
    Üyeliği durduruldu
    ligde son haftalara giderken neden ortam geriliyor anlamıyorum, birilerini rahatsız mı ediyor bu Galatasaray'ın şampiyonluğa gitmesi, şuan fener 10 puan fark atsaydı böyle bir konu olmazdı eminim.

    Ayrıca ingiltere liginde öyle bir şey yok, olsaydı MANU West Ham'dan Tevezi kiralayamazdı sanırım.
  • 15-04-2008, 00:15:06
    #25
    Böyle konuşurlar konuşurlar sonra da biz büyük takım olduğumuz için bizi kimse sevmez demezler mi
  • 15-04-2008, 12:01:58
    #26
    Misafir
    Fener Galatasarayla berabere kalıp diğer maçlarıda kazanıp şampiyon olacakmış, güleyim bari size 5 tane atıp yollayacağız samiyenden, siz hayal kurmaya devam edin şurda 10 gün daha hayal kurarsınız
  • 15-04-2008, 14:34:45
    #27
    Tüm Ülkelerin liglerinde olan bişey gayette etik adam iyi futolcudur ama sisteme uymuyordur ve satılması gereklidir ama takım oyuncunun kendisini gösterip daha çok paraya satmak için kiralar