ManuaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tabiki gayet mantıklı ama konunun adını "kiralık oyuncu" diye açıp konunun ilerleyen bölümlerinde galatasaray'ın şampiyonluğu hak etmemesinden hakemlerle bir yere gelmesinden bahsedersen karşılık olarakta konuyla alakasız mesajlar alırsın çokta yadırgamamak lazım..
Manual bence bir daha okuma fonksiyonunu kullan... benim ilk mesajimda "galatasaray'ın şampiyonluğu hak etmemesinden hakemlerle bir yere gelmesinden bahsedersen" ile tanimlanacak bir bölüm yok...

Bazi arkadaslar abuk subuk yorumlar yazdiktan sonra ben de kendi görüslerimi dile getirdim hepsi bu...