Her oyuncu eski takımına karşı iyi oynamak ister.Çünkü kendini eski takımına ispatlama çabasındadır.Necati sezon sonunda Gs ye dönebilir fakat profesyonelliğin kurallarını yerine getirmek zorundadır diye düşünüyorum.Çünkü bu maçta yapacağı hareketlerin futbol kariyerini etkileyeceğinin farkındadır.Ayrıca ülkemizde bazı futbolcuların anlaşmalarına " Bize karşı oynayamaz" gibi bir özel maddenin eklendiği olmuştu daha önce.