Necati oynasa ne olur oynamasa ne olur Galatasaraya gol atabilecek düzeyde bi oyuncu olsa galatasaray onu gönderirimiydi sanıyorsun, sezon zonunda falanda dönemez galatasaraya, kim açıkladı geri döneceğini nereden çıkardınız...