Konu
Kiralik oyuncu...
14-04-2008, 00:54:14
#4
Invoker
Üyeliği durduruldu
Herkes kendisi için oynar, kötü oynarsa GS e döncem 2 ay sonra diye kendisi kaybeder.. İyi oynarsada belki daha iyi bir takıma transver olur
Yani kimse böyle böyle diye maç bırakmaz