• 06-09-2015, 23:46:48
    #10
    Backlink Hizmetleri
    Şimdi önümüzde 3 maç kaldı.

    Almanya, Sırbistan ve İzlanda

    Sadece İzlanda'yı yenersek bile gruptan çıkabiliriz sanırım. Fakat işi garanti altına almak ve grubu daha iyi sırada bitirmek için Almanya'yı yenmemiz lazım. Sırbistan maçını biraz zor görüyorum
  • 07-09-2015, 00:05:05
    #11
    Direnemedik bu maç.
    İzlanda'yı rahat geçeriz. Almanya'yı da devirebiliriz.
    Ama Sırbistan karşısında pek şansımız yok gibi.
  • 07-09-2015, 04:22:00
    #12
    Üyeliği durduruldu
    italya ve ispanya maçını izlemedim ama kadroya bakınca hido ve keremin yokluğunu dolduramadıkları skordan belli oluyor. Aynı ispanyayı 2010 da yendik fark hido kerem emir ömer onan vardı kadroda. Şuan bunlar yok. Pota altı en güçlü olan avrupa ülkesiyiz , guard ve power forvetleri de en berbat olan ülkeyiz.

    Özetle maçları izlemeden söyleyebilirim , bu jenerasyon ile son 4 falan göremezler. Gruptan çıkarlar belki, bi sonraki turda tokatlanırlar.
  • 07-09-2015, 10:13:29
    #13
    Gruptan çıkılınca olası rakiplerin daha güçsz olması için 3. olarak çıkılmaya çalışılıyormuş sanırım
  • 07-09-2015, 11:31:29
    #14
    Basketbol ile pek aram yok sadece milli turnuvalar olunca izliyorum fakat bu seneki kadro oldukça kötü sanki. Adını bile duymadığım bir çok kişi var ki bunlar ilk maçta İtalya karşısında da oynamadılar.

    Kerem tunçeri, Ender Arslan Kerem gönlüm, Ömer aşık, Emir preldziç, Enes kanter gibi tecrubeli ve nba oyuncuları neden kadroda yok acaba?
  • 07-09-2015, 12:47:10
    #15
    birkan2096 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Basketbol ile pek aram yok sadece milli turnuvalar olunca izliyorum fakat bu seneki kadro oldukça kötü sanki. Adını bile duymadığım bir çok kişi var ki bunlar ilk maçta İtalya karşısında da oynamadılar.

    Kerem tunçeri, Ender Arslan Kerem gönlüm, Ömer aşık, Emir preldziç, Enes kanter gibi tecrubeli ve nba oyuncuları neden kadroda yok acaba?
    Emir Preldzic yerine Bobby Dixon devşirildi. Ömer Aşık sakatlığı sebebiyle kadroya giremedi. Doğuş Balbayda sonhafta sakatlanıp kadrodan çıkarıldı. Enes kanter siyasi nedenlerle hükümettekiler tarafından kadroya aldırılmadı. Hidayet Türkoğlu geçen sene milli takımı bıraktığını açıkladı. Kerem Tunçeri'nin yaşı geçti genç oyunculara yer verilmesi bencede daha iyi.

    Enes Kanter - Ömer Aşık ve Doğuş Balbay olsaydı çok daha farklı bir güçte olurduk.
  • 08-09-2015, 21:53:21
    #16
    Backlink Hizmetleri
    birkan2096 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Basketbol ile pek aram yok sadece milli turnuvalar olunca izliyorum fakat bu seneki kadro oldukça kötü sanki. Adını bile duymadığım bir çok kişi var ki bunlar ilk maçta İtalya karşısında da oynamadılar.

    Kerem tunçeri, Ender Arslan Kerem gönlüm, Ömer aşık, Emir preldziç, Enes kanter gibi tecrubeli ve nba oyuncuları neden kadroda yok acaba?
    Bu sene çok formda ve çok iyi 5-6 oyuncumuz var. Tek eksiğimiz yedeklerin biraz zayıf olması. Cedi Osman, Semih Erden, Bobby, Sinan, Ersan İlyasova gayet iyiler. Hepsi formda.

    İtalya'dan sonra Almanya'yı da devirdik bugün

    Almanya 75 - 80 Türkiye