Şimdi önümüzde 3 maç kaldı.

Almanya, Sırbistan ve İzlanda

Sadece İzlanda'yı yenersek bile gruptan çıkabiliriz sanırım. Fakat işi garanti altına almak ve grubu daha iyi sırada bitirmek için Almanya'yı yenmemiz lazım. Sırbistan maçını biraz zor görüyorum