Basketbol ile pek aram yok sadece milli turnuvalar olunca izliyorum fakat bu seneki kadro oldukça kötü sanki. Adını bile duymadığım bir çok kişi var ki bunlar ilk maçta İtalya karşısında da oynamadılar.
Kerem tunçeri, Ender Arslan Kerem gönlüm, Ömer aşık, Emir preldziç, Enes kanter gibi tecrubeli ve nba oyuncuları neden kadroda yok acaba?