italya ve ispanya maçını izlemedim ama kadroya bakınca hido ve keremin yokluğunu dolduramadıkları skordan belli oluyor. Aynı ispanyayı 2010 da yendik fark hido kerem emir ömer onan vardı kadroda. Şuan bunlar yok. Pota altı en güçlü olan avrupa ülkesiyiz , guard ve power forvetleri de en berbat olan ülkeyiz.

Özetle maçları izlemeden söyleyebilirim , bu jenerasyon ile son 4 falan göremezler. Gruptan çıkarlar belki, bi sonraki turda tokatlanırlar.