• 05-09-2015, 19:10:19
    #1
    2015 Avrupa Basketbol şampiyonası bugün başlıyor.
    4 ülkenin ev sahipliği yapacağı turnuvada çok zor bir gruptayız.
    Maçlar NTV ve NTVSPOR' dan yayınlanacak.

    B GRUBU (BERLİN):
    Almanya
    İzlanda
    İspanya
    Sırbistan
    İtalya
    Türkiye

    Bugün 22:00 İtalya - Türkiye
    Yarın 22:00 İspanya-Türkiye
  • 05-09-2015, 19:50:23
    #2
    Maalesef belli bir noktaya gelemeyiz.
    Milli takımın antrenörüne adı lazım olmayan bir kulübün başkanı istifa etmezse oyun yollamam diyor. Ardından TBF başkanı Ataman istifa etmelidir diyor. Böyle bir ortamda başarı beklemek komik olur.

    Yinede kalbimiz Ataman ve öğrencilerinin yanında.
  • 05-09-2015, 20:44:23
    #3
    Backlink Hizmetleri
    İspanya - Sırbistan maçı çok eğlenceli geçiyor
  • 05-09-2015, 22:12:33
    #4
    17-11 öndeyiz iyi başladık. Ersan çok iyi başladı özellikle.
  • 05-09-2015, 23:30:37
    #5
    67-72 öndeyiz. Alacağız hadi aslanlar.

    Tebrikler ! 89-87 çirkef italyanları sahaya gömdük sonunda !
  • 06-09-2015, 00:27:55
    #6
    Son dakikalarda kalbim duracaktı :S Çok iyi bir galibiyetle başladık.
    İMPARATOR ERGİN ATAMAN!! Gruptan çıkacağımıza inancım tam
  • 06-09-2015, 15:21:52
    #7
    Backlink Hizmetleri
    Ergin Ataman'ı çok antipatik buluyorum. Fakat bu milli takım Ataman'ın milli takımı değil. Bizim milli takımımız. Başında kim olursa olsun desteğimiz değişmez.

    Dünkü İtalya maçı gerçekten çok heyecanlıydı. Güzel başlangıç yaptık. Bu gece İspanya maçı daha da zor olacak. Tam anlamıyla ölüm grubundayız. Yine de gruptan çıkacağımıza inanıyorum gerçekten
  • 06-09-2015, 15:31:01
    #8
    Düştüğümüz grup zor bir grub olacak ama inanıyoruz.
  • 06-09-2015, 15:34:23
    #9
    Kurumsal PLUS
    Dünkü Galibiyet Çok İyi Oldu.. Lakin ben kadroyu yetersiz buluyorum gruptan çıkarız ama ilerisi biraz zor gibi..